Wednesday, September 5, 2012

Tavinho & Gasca - Eu Vara Nu Dorm ( Navodari September Remix )


Eu vara nu dorm, nu am somn ( adica sambata dimineata la 8 dupa 4 ore de somn eram de nebun pe plaja) ...


Zorii zilei ma prind cand pe plaja ma plimb ( cat am asteptat momentul asta ! ) ...


Pentru ca vara nu dorm ( de caldura, dar acum nu a fost cazul ) ...



Am hibernat ca ursul toata iarna ...


Mut resedinta la Constanta in sfarsit a venit vara ( ma rog, deja era cam spre toamna, dar asta e meritul nostru, pentru ca se culcase deja Connect-R )


Dimineata mahmureala da-i cu sana/Pepsi umple cana ( alcolisti, ce vrei ? ) ...


Ca un weekend la Mamaia e cat un sezon la Varna ...



Si jur ca m-as baga la somn


Sa-mi rulez filmul pe sezlong


Dar spune-mi cum ai vrea sa dorm


Cand am in spate o gasca intreaga





Care striga Rapanon ( baruletul se numeste Rapana, iar daca pronunti cu accent de Connect-R/Ferentari, iese la fix ) ...


No comments: